woensdag 24 augustus 2016

Laatste dag in de Villa......

Vanmorgen werden we wakker met een raar gevoel..... de vakantie loopt nu echt ten einde en dit is onze laatste dag in de villa...... NIET LEUK :-((

Na een lekker ontbijtje zijn we richting de Florida Mall gereden. Daar zijn we
heel de vakantie nog niet geweest en omdat er echt bij PINK nog wat gehaald moest worden zijn we die kant op gereden. Onderweg zagen we de lucht al grijs, donker grijs en toen zwart worden....en ja hoor, er kwam de laatste 5 miles een enorme hoeveelheid water naar beneden en ook af en toe een flinke donderklap. Eenmaal op de parkeerplaats besloten we om even te blijven zitten, want ook al stonden we redelijk vooraan geparkeerd, hiervan was je echt meteen doorweekt.

Na een klein kwartiertje zagen we dat het ietsje minder werd en besloten we om maar te gaan lopen. Het water stond 2/3 cm hoog overal, dus dat was echt natte voeten krijgen ( ik liep op m'n teenslippers, brrrr koud aan m'n voeten )  en verder tja..... ook nat, Hihi. Binnen hebben we de regen nog wel een poosje gehoord, een prima dag dus om wat te winkelen.

Nog een leuk dingetje toen we net onderweg waren. Er stond iemand met pech langs de weg. Bij ons ga je dan uit de auto en achter de vangrail staan. Hier niet....hier ga je languit op de kofferbak/achterruit liggen, headset op en genietend van de zon wachten op hulp. We hebben er flink om moeten lachen :-))

Allereerst kwamen we bij PINK, dus hier moesten we wel even naar binnen en in record tijd stonden we ook weer met een tasje buiten. Missie geslaagd. Ineens ziet Demi een leuk jasje hangen ergens en ja, ook die gaat mee.

Aangezien Toine morgen jarig is en we dan onze reisdag hebben vonden we wel dat we nu een lekker "taartje" mochten eten. Carlo's Bake Shop was ons in New York erg goed bevallen en dus viel hier nu ook de keuze op. 3 lekkere dingen gehaald en deze hebben we lekker op zitten eten op de FoodCourt..... Oh nee, dit heet voortaan Dining Pavillion.... Klinkt wel erg Chique !!!

Het was weer smullen.

Ja ja, ook aan de Pokemon spelers is gedacht !!

Natuurlijk lopen we ook even bij de M&M's winkel naar binnen. Altijd weer leuk om al die hebbedingetjes te zien. Wat een kleurrijk geheel.

Ook de Disney winkel werd bezocht...... Jeetje wat een drukte daar.

Victoria secret werd ook nog met een bezoek vereerd maar deze keer gingen we met lege handen naar buiten. Hier hadden we al gekocht wat we nodig hadden.

Tijd om weer terug te rijden. De afgelopen 3 dagen hebben we alle 3 nog 1x mogen kiezen waar we het liefste wilden eten. Vandaag was Demi als laatste aan de beurt en dit werd Outback. Aangezien we onderweg terug langs de Vineland kwamen, hebben we daar een hapje gegeten.

Demi weer het gebruikelijke recept en Toine en ik beide een Steak....... We hadden gevraagd of er wat meer tijd tussen de Blooming Union en het hoofdgerecht kon zitten en dat was geen enkel probleem. Toen we het eten kregen vroeg onze serveerster of Toine en ik de steaks even door wilden snijden om te kijken of ze goed gebakken waren.......... Helaas de mijne was echt Te Ver.......dit zag ze zelf ook, dus ze nam hem mee terug...... Binnen No Time stond de manager aan onze tafel met 1000x excuses, er lag al een nieuwe op de grill en die kwam zo snel mogelijk. Super netjes. De goede man kwam de Steak deze keer ook zelf brengen en weer de vraag om hem door te snijden. Nu was hij perfect gebakken en hij smaakte ook heerlijk !!!

Toen we de rekening vroegen kwamen er nogmaals vele excuses..... zo erg vonden we het echt niet maar zo werkt het hier .......( kan altijd een keer gebeuren toch....??? )

Nu was het echt op naar de villa om verder in te gaan pakken. We hadden gisteren al wel gezien dat het qua kilo's makkelijk zou gaan lukken alleen de verdeling is even een ding. Ik heb met de kerstaankopen en de Starbucks mokken wel het een en ander aan breekbaar spul. Dit gaat dus mee in de handbagage en verder hebben we nog een klein tasje wat los mee gaat. De 3 handbagagekoffertjes die gaan in de grote koffers weer mee terug..... HIHIHIIHIHI. Doen we weer goed.

Blijft een raar idee, kasten zijn weer leeg, wastafels staat nog het minimale op, koelkast en vriezer bijna leeg...... Bah............ nog steeds hebben we er geen zin in om naar huis te gaan.

Morgen rijden we hier rond 10.00 uur weg. We vliegen vanaf Fort Myers terug naar Dusseldorf waar we de auto ophalen bij het hotel en dan weer naar Vlijmen rijden.

Morgen dus geen blog, maar zodra we thuis zijn probeer ik zsm de reisdag te plaatsen.

Voor nu bedankt voor het meelezen en tot in Nederland !!

1. Jullie hebben de laatste dag van de vakantie goed afgesloten met shoppen..
    Weer goed geslaagd demi😉
    En jullie kunnen terugkijken op een mooie reis,en leuk dat we jullie nu ook in het echt hebben mogen ontmoeten..
    Voor morgen alvast een goede reis terug.
    En we wachten op het volgende blog..

2. Mooie laatste dag, een hele goede terugreis en wij zijn blij dat wij jullie de hele reis gevolgd hebben :). Wij morgen onze laatste hele dag :(

3. Lekker geshopt, inderdaad prima weertje voor!
    En...waren de taartjes lekker?
    Slim om te vragen of er meer tijd tussen voor- en hoofdgerecht kan. En goed opgelost met de steak!
    Zo, jullie hebben je goed gedragen qua kofferruimte 😉
    Hoe lang je ook op vakantie gaat, die laatste dag blijft jammer.
    Ik vind het ook jammer, want dan mis ik jullie blog 's morgens tijdens de koffie.
    Toine, gefeliciteerd (als je dit leest ben je al jarig 😀) en allemaal een hele goede terugreis!!

4. Ik heb het laatste stuk twee keer gelezen! En inderdaad ik lees het goed jullie handbagage koffertjes gaan weer terug in de grote koffer. Nou dat heb je zeker goed gedaan. Dat reist wel lekker. En dan is voor jullie ook de laatste dag helaas aangebroken. Toine ook nog jarig Gefeliciteerd! Fijne reis terug en ben benieuwd naar jullie terugreisdag. Ik heb in ieder gevall heerlijk genoten van jullie blog. Bedankt daarvoor!

5. Een leuke afsluiting van de vakantie! Helaas alweer voorbij, maar jullie hebben veel gezien en gedaan en het erg naar jullie zin gehad zo te lezen. Een veilige en fijne terugreis en gefeliciteerd Toine! Leuk dat we jullie via blogs konden volgen :)

6. Jammer van het weer, maar zo konden jullie wel lekker shoppen. Goede reis terug en Toine gefeliciteerd!