donderdag 28 juli 2016

We zijn begonnen, Vlijmen - Dusseldorf

Zo daar zijn we weer......

Allereerst even een terugblik op de afgelopen 2 weken....... Ik had wel een extra weekje vrij maare dit was wel een enorme pech week voor me.... Op maandag verdraai ik mijn knie, ik hoorde echt knap. Kon nauwelijks meer lopen. Dinsdag bij de huisarts werd me verteld dat het allemaal wel mee viel en dus ach weer naar huis.
Het voelde niet goed dus erg rustig aan, veel omhoog met t been en ijs erop.....Op vrijdag kwamen ze zonnepanelen leggen en nadat ik de mannen van een bakkie koffie had voorzien glij ik uit en val precies boven op mn zere knie...... Oei dat was echt niet fijn. Nog meer pijn ...... dus nog meer rust en ijs erop. Ondertussen was dit ook een stressvolle week wat betreft school van Demi want het was totaal niet duidelijk hoe alles zou gaan met berekeningen van punten ed dus na veel en lang wachten werd woensdag aan het einde van de middag toch echt duidelijk dat ze OVER is naar HAVO 3..... !!!!! Joepie !!!!
1 zorg minder en Demi kon dus echt in de vakantie-stand. ( wat ze dus ook meteen deed )
Mijn pijn bleef en ik had afgelopen maandag toch een afspraak staan bij de fysio, eigenlijk voor mijn rug maar heb gevraagd of ze naar mn knie wilde kijken want die voelde niet goed. Was natuurlijk geen probleem........ wat ik al vermoedde..... Mn meniscus heeft een flinke klap gehad en is dus niet helemaal in orde...... Advies: rust en ijs erop. Dit dus de afgelopen week volop gedaan. Gelukkig wel wat verbetering maar helaas echt nog niet ok....... In New York maar even meteen opzoek naar een apotheek voor een goede knieband......

Nu de dag van vandaag.........Vlijmen - Dusseldorf.
We hadden geen tijd gepland dus we zijn begonnen met alles wat nog gedaan moest worden.... Toine had nog veel werk liggen, ik nog wassen en strijken. Alles moest nog gezocht en ingepakt worden dus al met al zaten we tegen 16.30 uur in de auto. Na een prima rit richting Dusseldorf kwamen we iets na 18.00 uur aan. Het inchecken ging erg vlot en dus de koffers uit de auto en op naar Room 814. Prima kamer 2 verdiepingen hoger en ik spiegelbeeld in vergelijking met vorig jaar.








Hier hebben we lekker een broodje gegeten en ineens zegt Toine...... Ohnee..... Ik denk wat nu dan weer.....??

De afgelopen weken heeft hij veel tijd gestoken in alles uitzoeken wat we willen gaan doen en dit opgeschreven en nu lagen die briefjes dus nog thuis...... Baal, Baal....... Maar gelukkig was daar een reddende engel...... Bedankt Pap....... Ideaal he dat foto's maken en doorsturen via Whatsapp.....?? ( wel was het even zoeken tussen de overige rommel bij Toine op zn bureau maar we zijn er heeeeeeel blij mee )

Voor nu gaan we lekker douchen en op tijd slapen want morgenvroeg om 5.30 uur hebben we een wake-up call om, om 6.16 uur de taxi te pakken naar het vliegveld.

We vliegen morgen ( als alles volgens plan loopt ) om 9.45 uur naar New York...... Oh wat hebben we er een zin in...... ( ik zie wel erg tegen de reis op maar dat is puur omdat het zitten gewoon geen pretje is op het moment )

Tot in The States !!


7 opmerkingen:

  1. Oo Ilse wat een pech kan je hebben in een week tijd!!
    Maar wel een mooi lichtpuntje dat demi over is super fijn.
    En nu maar over naar de leuke dingen vakantie.
    Heerlijk jullie vliegen morgen gewoon naar New York.
    Een goed vlucht en heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede reis! Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden in the Big Apple!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pech allemaal. Hopelijk kun je in NY alles doen wat je wilde doen, anders maar veel met de metro. Goede reis en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen van je knie! Hopelijk valt de pijn mee tijdens de lange zit. Goede reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow wat een pech, hopelijk gaat je knie straks wat beter. Je zit nu in het vliegtuig als het goed is, hopelijk gaat alles voorspoedig. Fijne vlucht en hele fijne vakantie, ik ga volgen, en zeker het NY gedeelte met heel veel interesse :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfff, wat heb jij een ongelukkige week achter de rug, ik hoop dat het allemaal wat beter gaat met je knie en dat je er niet te veel last van hebt. (wel erg fijn dat Demi over is). Ik volg je letterlijk en figuurlijk vrijwel overal want jullie zijn ons steeds een paar dagen voor, dus ik kijk uit naar al jullie ervaringen van NY, Washington, Myrtle Beach, Charleston, Savannah en St Augustine (enige wat wij links laten liggen is Williamsburg). ENJOY!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pech zeg! Hopelijk heb je er in NY niet al te veel last van en kunnen jullie toch een hoop dingen zien en doen.
    Lekker hoor dat Demi over is!
    Een hele goede en voorspoedige vlucht en veel plezier! Ik ben weer van de partij 😉

    BeantwoordenVerwijderen